ASSALAMULAIKUM SAHABAT

Saturday 17 March 2012

aku dan Chatroom part 1

aku dah dekat setahun tak masuk laman-laman chat ni. sebab aku sibuk. sibuk ape aku pun tak tahu. hari ni, aku tergerak hati nak masuk chat. sebenarnya hati tak tergerak pun. cuma kebosanan tahap gaban aku yang buat aku teringin nak in.
di pendekkan cerita, dalam ramai-ramai kawan dalam chatroom tu, aku berkenan kat sorang ni.. nickname dia BUNGACANTIK. Cantik mane dia, aku tak tahu. tapi kan, aku suka dia sebab dia tak letak pun gambar kat FB dia.

bukan kah Aisyah R.A pernah kate " perempuan yang baik itu adalah perempuan yang tidak memandang dan di pandang".

next ENTRI.. akan cerita pasal BUNGACANTIK... :)

tak lupa jugak, hari tu aku kenal dengan KETAM, UNTA PASIR dan juga Bro IKANKERING. diorang jadi sahabat baik aku di alam maya.

aku harap, satu hari nanti, aku dapat jumpa diorang kat alam nyata.

No comments:

Post a Comment